PER VENDRE MÉS HAS D'EXISTIR

PRIMERS PASSOS EN LA COMUNICACIÓ ON LINE

La vida comercial actual es troba on line, has d’estar present en el món virtual si vols existir. No només has de crear un perfil en una xarxa social, això és una gran equivocació. Has de crear “casa teva”, on els públics puguin visitar-te, conèixer-te i comunicar àmpliament tot el que vulguis. Estic veient molts comerços/empreses que creen un perfil al facebook i allà es queda, el públic no arriba sol a casa teva, li has de cridar l’atenció per què vingui a veure’t.
Aprengui del que passa al seu voltant i porteu-lo al món de l'empresa. Faci de la comunicació, una arma molt eficaç per mostrar al seu públic el que fa, i vendre els avantatges del que ofereix. Pensi que la comunicació, és una de les eines més potents per encoratjar la vostra empresa, ja que influeix de forma positiva quan es fa de forma proactiva. Informar del que fa al públic al qual s'adreça, ajuda a què se li conegui, alhora que contribueix a crear un corrent més favorable i reforça el posicionament del comunicador.

La solució més eficaç és la creació d’una pàgina web, però heu vist el cost??? Per molts petits empresaris aquesta solució no és factible. La resposta econòmica i simple és la creació d’un bloc. És una eina relativament fàcil d'utilitzar i GRATUÏTA!!! Evidentment les pàgines web i els blocs són molt diferents, però a la pràctica, els blocs compleixen els objectius comunicatius necessaris. Per crear un bloc només necessites temps i paciència, existeixen moltíssims tutorials per a la creació d’un bloc, navegant arribaràs a trobar la solució. Alguns tutorials interessants si voleu crear el vostre bloc: mamaquieroserbloggerIniciablog , Amb això tindràs un lloc propi on podràs publicar fotografies, vídeos, articles, tot el que serveixi per fer-te conèixer i donar les solucions a les necessitats dels teus públics. Si vols veure exemples de blocs:
-Més que mares
-Maria Valls Arnau (realitzat amb wordpress)
-Dolors Guillen Mena (realitzat em wordpress)

El Bloc ha de ser casa nostra i la nostra estratègia comunicativa s’ha de dirigir a fer que el públic vingui a casa. Per fer-ho només hem de crear una xarxa comunicativa dins les diferents xarxes socials. A partir d’aquí s’ha de ser constant i perseverant per aconseguir els objectius marcats, no pots penjar un post, tuït... i oblidar-te’n has de treballar diàriament per crear seguidors i aconseguir cridar l’atenció. Cada xarxa social té característiques diferents, has d'adequar el teu llenguatge al mitjà.
És una feina a mitjà termini, no et pensis que per crear un bloc i penjar un post tindràs més ventes, això ho aconseguiràs a mitjà termini, però la recompensa haurà valgut la pena.
Si vols sobreviure comença per aquí.

Comentaris

  1. Pots obtenir pàgines web de qualitat per 9€ mensuals....i amb blog incorporat....

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada